Daisypath Wedding Ticker

Friday, July 18, 2008

Aku ialah aku

Perkara yang membuatkan aku ingin menggunakan tongkat sakti buatan *Ollivander dan menyihir seseorang atau sesuatu

  1. Apabila seseorang yang sudah berjanji denganku untuk berjumpa sebaik saja dia selesai dengan tugas luarnya. Konon nyer untuk cuba menyelesaikan satu isu ( itu cerita 2 bulan lepas) tetapi sampai sekarang tak jumpa lagi… Aku faham dia sentiasa sibuk. Work & family commitments. I'm trying my damn best to be understanding now. .
  1. Apabila tiba-tiba tingkap kereta tidak berfungsi (motornya rosak) dan menurut kata adikku, aku perlu belanjakan sekurang-kurangnya RM100. Time nih la plak nak rosak…Time lain tak boleh ke…cheh

  1. Apabila aku baru mengetahui bahawa pada waktu aku keluar lunch, ada temanku dan keluarganya datang dari jauh untuk melawatku di Library. Ms Witch yang entertain mereka. Aku boleh la maafkan dia kalo dia lupa (mungkin dia tak lupa) nak inform aku pasal kedatangan mereka. Tapi yang buat aku bengang tahap dewa cipan ialah die dengan selamba beritau yang aku cuma tinggal sebulan saja lagi kat situ. Hello…you were talking to strangers…memangla aku kenal tapi I don’t think you do..So that fact shouldn't be simply revealed to anybody..Mean Witch!

Nak guna spell apa yea…

Ermm…let me think. *Evanesco (Vanishing Spell)? *Crucio (Torture Spell)? or *Avada Kedavra (Death Spell) maybe??

Which one is better? Now I'm being mean..ehehehe

* Nota Kaki: Sila rujuk Harry Potter untuk keterangan lanjut

3 comments:

Unknown said...

case no 1 : crucio spell - torture smpai mati pun xpe.. hohohoho..

mr ...., x baik buat a nice lady waited for you tau..

Izuan said...

i hate it too when case no. 1 happened. i felt like cursing!!

how about the spell "ridiculous"? LOL

leena said...

case 3 = who that witch? that witch with curly hair? mm... tak baik tu - k.leena